معاون برنامه‌ریزی و اموراقتصادی فرماندار تربت حیدریه توسعه و گسترش نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا را از برنامه های دولت برای حمایت از دهک‌های پایین ذکر کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان دایر خواهد شد.

۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تربت حیدریه دایر می‌شود

به گزارش قدس خراسان، جعفر رضوانی شنبه شب در جریان بازدید اعضای کمیته نمایشگاهی فرمانداری، از نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا اظهار کرد: در قالب چنین نمایشگاه‌هایی، اقلام مورد نیاز شهروندان بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولیدکننده، به دستشان می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و اموراقتصادی فرماندار تربت حیدریه گفت: بر این اساس کمیته نمایشگاهی تربت‌حیدریه مقرر کرده تا پایان امسال سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شامل: سوغات و هدایا، مبلمان و نیز فروش بهاره دایر شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سوغات و هدایا از ۱۳ تا ۲۲ دی ماه جاری دایر است، افزود: ۶ استان کشور شامل خراسان شمالی، گلستان، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در قالب ۴۵ غرفه، سوغات و هدایای خطه خود را در شرایط کاملا بهداشتی عرضه می‌کنند.

رضوانی از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل نظارت دقیق و همچنین اصناف این خطه به دلیل حضور پررنگ در نمایشگاه سوغات و هدایا تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.